Motstånd

Jag kan inte tolka högeralliansens förslag, om ytterligare 2 karensdagar, för dom som blir arbetslösa, som rena trakasserierna mot en redan utsatt grupp. Det ger ju ingen egentlig effekt, mer än att massera underklassen, och en gång för alla, trycka ner dom i fattigdomsfällan och beroende! Fast det är kanske det som avses?

Vi får nog börja göra motstånd, mot högermaffian snart. Även om Reinfeldt befinner sig i ett ett grandiost skov för närvarande, ska han inte glömma andra "diktaturers" tillkortakommanden! En högerdemokrati som vi upplever just nu i Sverige - är egentligen en diktatur, fast det får man nog inte säga!

Imorron ska jag förklara varför jag ogillar alliansregeringen politik. Om jag känner för det ska jag på  torsdag skriva något bra om alliansens politik, det finns en del bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback