Guide Michelin

image718

Bild 12 av nya plommonträden. Höstens fortskridande syns varje dag.

Vi har poat på. Jag har klippt gräset (kanske sista gången för denna säsong), dammsugit bilen och satt på plädarna. Visserligen finns värme i stolarna, men det är gosigt att sitta på fårskinnsplädarna.

Vi har ätit grillad kyckling till middag, det låter inte som någon eller flera stjärnor i guide Michelin, men  kyckling är helt okej för min enkla smak. Jag har faktiskt ätit en klassmiddag för några år sedan när vi var på CeBit i Hannover. En av restaurangerna hade i alla fall 1 stjärna. Käket var helt okej, dukningarna, serveringen, vinet  och allt. Jag törs inte tänka på vad notan gick på.

M´s syster är aningen bättre. Vätska har tappats ur lungorna. Vi håller tummarna så dom vitnar!

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Czar verkar klara sig finfint men så är vi ju flera här också som tittar till henne/honom..? rätt så ofta.
Grillad kyckling är gott en av min M:s favoriter. Fast just nu sitter vi och smäller i oss Pizza från byns pizzeria efter att ha kommit från jobbet Ja nu håller vi tummen lite extra för M:s syster.
Ha det bättre än bäst.. Love Peache and hugs:)

Postat av: Annika

Å nygrillad kyckling, lite varm - mums!
Hoppas det rättar upp sig för M:s syster, håller cybertummarna.

2007-09-24 @ 18:57:43
URL: http://amatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback