Bulle och limpa

image719
Det här är Gamle Port till vänster,  ett kortare stenkast från Avenyn.  Det var fortfarande sommarkänsla, och utesittarväder när jag gjorde min blixtvisit hos Osbourne i Göteborg, Partille, för 14 dar sen. Ibland förlängs säsongen med filtar och infravärme. Det är fusk men praktiskt och ger stilpoäng.
 
image720

Det här är en mycket genomtänkt komposition, föreställande fodret och innerfickan på min nya skinnpaj, med löstagbar hood! Jag blir imponerad själv!

Jag kan inte ställa upp i klagokören med dyra taxiresor för rikdsdagsmän och annat löst förtroendefullt folk. 77 tusen balubas på nio månader, har den imposante storsossen Sven-Erik Österberg bränt. Han verkar gilla att åka taxi längre sträckor. Det kan han fortsätta med, men beställer han limmo (limpa säger jag) - då skulle jag bli förbannad, då passerar han anständighetens gräns, men att åka bulle dvs taxi kan jag acceptera.
 .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback