Bröllopsdag

Idag är det bröllopsdag - för hela slanten. Dom 30 åren gick ju snabbt!

Jag gratulerade M, och hon replikerade blixtsnabbt - att nöjet var helt på min sida. Vad hon nu menade med det, fast det sa hon nog aldrig, när jag tänker efter!

32959-696

Det har varit ömsesidiga kärleksbetygelser idag. God mat, entrecote, kokt potatis, tomat- och löksallad, samt en kall bearnaise. Sen slocknade vi på den inte så azurblå skinnsoffan, snarare medelhavsblå.

Ingen är gladare än jag att jag kom ihåg - den stora dagen. Minnet är fortfarande kristallklart, men aningen kort (ibland)!

Kommentarer
Postat av: M

Kan man annat än älska den som har en sådan vanvettig syn på färger!

2007-09-03 @ 21:15:04
Postat av: SolSkuggan

30-åriga kriget då.. Näeee jag skojar bara:)
Grattis grattis! Hoppas ni får minst minst minst.. 30 år till ( )""( )
( '' )

(
)
(") (")
Hmm
inte lätt att försöka göra en go liten nalle på bloggen;)
Hoppas den ser ut likadan som jag just nu ser den efter postningen också:)

Postat av: SolSkuggan

Hmmm vad hände.. Den delade på sig.. urkkk:(

2007-09-03 @ 21:41:02
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Förresten.. Så vackra rosor! Var det rosor i brudbuketten.. Berätta gärna hur den såg ut. Var vigde ni er då... Oj så många frågor.Fast om jag tittar efter riktigt noga så är det bara 2:)

2007-09-03 @ 21:44:37
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Åsa

GRATTIS!!
Har ni givit varandra varsin guldmedalj för lång och trogen tjänst?....
Jättefina blommor och en god middag tycker jag, kan inte vara bättre.

2007-09-03 @ 23:09:02
Postat av: Lena

Jag är så glad för de som lyckades hoppa i rätt tunna. Det måste vara underbart att få kriga i 30 + ev 30 till....
Säger då den som har en fallenhet för fel tunnor. Men jag kan ändock stoltsera med 18 år i första, sju nästa, å nu är vi uppe i ... ja dé é klart det räknas ju inte vi är ju inte gifta Älsakade sambon och jag ;) Men den här tunnan känns behaglig och skön - här ska jag nog stanna med eller utan ring på fingret.....
Skulle behöva en azurblå, ni måste enas om att den är azurblå - det låter så himmelskt skönt att knoppa på maten i det azurblå havet......

2007-09-04 @ 07:49:49
URL: http://momma.blogg.se
Postat av: Gunnel

Jag bugar och sänder ett STORT grattis till er båda två.

2007-09-04 @ 20:22:29
URL: http://djurvannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback