Albinoanden

32959-703

Den här klockan är köpt på IKEA. Vem kan tro annat?

Albinoanden - som har simmat fram i tidigare inlägg, kan säkert betyda olika saker, om man har fantasi, vilket leder tanken till vädret. Vädret - just nu, är regn. Vidare kan jag nämna att det varit en normaldag på jobbet.

M har kollat på Goldfinger, som är den tredje Bond-filmen (1964). Hon har även i dagarna sett dom två första. Goldfingers butler mm (Oddjob) är inte direkt fylld av empati, i sin underliga yrkesutövning. Vilket av någon outgrundlig anledning, leder tanken vidare mot, en kastrerad surfare i modern tappning, som torde vara en enuck. Därmed inte sagt att Oddjob hade sådana - om jag får säga det - defekter!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Hihi...en sån klocka har vi på jobbet...men den får lov att ligga ner för att kunna visa rätt tid. Visaren har lossnat

Postat av: L

Igår tisdag kom jag inte in på bloggen, 11 september spökar kanske på flera sätt, därför blev det inget inlägg,
bästa fall skriver jag något ikväll.

2007-09-12 @ 07:52:11
URL: http://latmasksamtal.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Aha även du min gode brutus.. Samma här helt hopplöst att avlägga visit igår kväll. Sidan laddade inte ens.
Allt väl hos er hoppas jag. Vi har förberett en herrmiddag för 13 nobla gentlemen som ska dinera och basta hos oss imorrn kväll.
Lev väl och krama M så gott jajajaaa om du tjatar du får en kram du meee:)

2007-09-12 @ 19:35:20
URL: http://solskuggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback