Äktenskapsrådgivning

32959-700

Bild 10 av nya plommonträdet.

Bildfunktionen har fått fnatt, väldigt lite funkar. Den uppmärksamme betrakten ser kanske att stockarna som tidigare fanns samlade längs gångvägen numera är i flishimlen.

Av bloggare att döma tycks långa äktenskap naturligtvis i grunden handla om intensiv och innerlig kärlek. Vidare kan finnas inslag av lättja, det är jobbigt att byta (när man lärt upp nån), ingen annan vill ha oss, och några kvinnor tycks kompromissa fram ett vapenstillestånd i det äktenskapliga umgänget, som bär frukt. Och för männen räcker det med total och ovillkorlig underkastelse i relationen.

Jag tror tammefan att jag ska bli konsult, för att föra ut det omistliga budskapet (som mitt eget) och kanske konkurrera med Mia Törnblom.

Kommentarer
Postat av: Gunnel

:O)

Postat av: Lena

Gör du det, för här har vi mannen som har full koll
;)
Sätter du lock på fel tunnor? Eller hur gör man....
/L
yess...jag såg direkt att det var något konstigt med bilden, trodde först att det var frost på vägen, men sen såg jag ju att stockarna var borta. Jaha, har dom blivit varmt duchvatten, eller go azurblåsoffhörnsvärme?
/L igen

2007-09-06 @ 21:01:27
URL: http://momma.blogg.se
Postat av: Åsa

Jag säger bara en sak..lycka till!

2007-09-06 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback