The boss

Idag, lördag har jag det tvivelaktiga nöjet att lida av baksmälla av svårighetsgraden lätt till medel.

Vi hade personalfest igår, och det var roligt, fast något glas rödtjut borde jag avstått - but why! Vi började halvsex och min tanke var att börja avrunda kring tio, och det gjorde jag nog dvs började avrunda. Hem kom jag tolv.

Det var sångtävling, god mat och överraskningen var Annika Östman-Eriksson´s tolkning av Edith Piaf, och det gjorde hon bra.

image779

På jobbet väntar ännu en organisationsförändring inom kort, och det var lite "sista natten med gänget stämning", men ändå på ett posistivt sätt eftersom dom allra flesta räknar med bra eller i vart fall skapliga placeringar i nya organisationen.

Själv gick jag hem med en medalj. Nu har Bruce och jag samma/lika.

Snart är det dags att bänka sig i TV-fåtöljen och med oro ta sig an årets sista ödesmatch för Gifflarna Sundsvall. Vinst på bortaplan , mot ett redan uppflyttningsklart Ljungskile, är ett måste!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag har också varit på presonalfest. Se bild på min blogg, om du törs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback