Pistvakt

Om man bygger sin mansbild på det bästa ur Pistvakt, kan det vara svårt att förstå behovet av hårpiska, feta halsguldkedjor och olika former av örhängen hos medelålders män.

Så fördomsfull och oempatisk är jag och att köpa "smöckan" till sig själv, står väl inte direkt högst upp på önskelistan!

image763

Inte ens Sean Connery (om det är han) landar "hårpiskan", även om han får stilpoäng för de blöjliknande kallingarna, korset över bröstet och hårvolymen, snyggt ditlagd i armvecket, de lårhöga stövlarna och givetvis "pickan" som pekar lagom nonchalant ner i sanden. Snygg pose - på sitt sätt, stilbildande för det nya mansidealet!

image764

Ha en bra fredagskväll - gott folk!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Jag håller på pistvaktskillarna....

Postat av: SolSkuggan

Hårpiska feta halskedjor etc.. Lika med.. Liten snopp Lika med.. Dåligt självförtroende. Så fördomsfull och oempatisk är jag.
Men sen säger jag bara..
Fy för den lede för han med blöjan. Han verkar ha rymt från hemmet för de senila.
Ha en riktigt skön fredag. Här jobbar vi som vanligt hela helgen.

2007-10-19 @ 21:08:31
URL: http://solskuggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback