Överklassnära tjänster

Snart dax att bänka sig framför dumburken för att kolla fotbollen. EM-kvalet mot Nordirland. Vinst skulle sitta fint. Genom åren har jag sett tre kvallandskamper på Råsunda, samtliga har slutat med förlust. Sådana misstag gör man ju inte om i första taget dvs att vara guligan på Råsunda.

image760

Vi har haft en jättefin dag, här uppe på tundran, kring tio grader med sol från blå himmel.

Det har varit en normaldag på jobbet, och inget av vikt finns att rapportera. Mia Törnblom har underhållit på en mässa i stan (Sundsvall 42). Missade det - jag är förkrossad. Jag - om någon behöver en personlig coach för min personliga utveckling, såväl inom området självförtroende som självkänsla.

Lars Ohly var rätt kul i dagens debatt, när han kallade de hushållsnära tjänsterna för överklassnära tjänster. Så lite roar mig!

Kommentarer
Postat av: Juergen Klinsmann

I really enjoyed my visit. A great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback