Mansleksaker

image745

Hörsnäcka är fjollig - jag vet det, men jag blir vansinning på vanligt headset. Det trasslar jämt och det tar flera minuter innan man löst upp alla knutar. Lite snack och mycket verkstad - om jag säger så!  Vi får se hur den nya trådlösa varianten kommer att fungera. Det var naturligtvis M som kopplade ihop mobil och hörsnäckan. Ingen är förvånad - antar jag!

image746

Nästa projekt är att få GPS att fungera. Det är den där lilla grejen, sladden med en moj på - är en laddare.

Det är onekligen kul med mansleksaker.

Det har varit lugnt idag. Vi har kollat tre avsnitt av Prison break, som börjar likna Twin Peaks nu! Köttfärssås och spagetti till middag.

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vadå mansleksaker?!?! Jag tycker också om att leka med sånt där

Postat av: Samkaisa

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-04-29 @ 13:17:52
URL: http://samkaisa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback