Latmasken tillbaka

För en gångs skull fungerade det att åka ner "kvällen innan", till Stockholm. Vanligtvis ska man ju kräla iväg till tåget, eller till Midlanda, tidigare än tidigt, på morgonen - och då är det lätt att hålla sig för skratt.

Men i måndags fick jag tillräcklig space för att åka ner dagen innan. Jag har för länge sedan släppt illusionen om oumbärlighet - men även enklare hantverk måste göras på avsett sätt, och i rätt tid - say no more!

image782

Vi har inte längre samma frihet som förr, att boka hotell, ungefär som det passar, i rimlig prisnivå. En hygglig kompromiss brukar numera vara Brommaplan, antingen Skandic eller Flyghotellet, som har en skaplig restaurang i entréplan (Sorbone), som ibland serverar fisk- och skaldjurssoppa med bra smak - till rätt pris. Även så - igår!

Hemma igen, efter utflykten - livet leker, och det finns inga problem, bara utmaningar, som löses genom att gå fort och le!

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Var hittade du snön? Här regnade det både måndag och tisdag.

Postat av: L

vinterbilden knyckte jag på nätet, så seriös är jag!

2007-10-31 @ 21:59:27
URL: http://latmasksamtal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback