Konsult med flow

Det här är en ovanligt rentvättad bil, möjligen är vaxet något ojämt pålagt! Den observante betrakten ser den  lockande placeringen av radioantennen, som inspirerar till hjältedåd.

image772

Det här är en löv- och grenhög. Resultatet av två dagars lagom slit!

image773

Jag har inget skojsigt att berätta från jobbet mer än att jag ägnat en dryg timme för att disponera om en arbetsuppgift, p.g.a. sjukdom. Om jag vore konsult skulle timmen vara odebiterbar, eftersom det jag ägnade tiden åt, är sådana uppgifter som myndigheten anser inte finns.  Att arbetsuppgiften finns i verkligheten är inget försvar, för mitt handlande.  Så kul börjde veckan för mig. Det blev bättre flyt, längre fram på dagen. Inte direkt flow, men helt acceptabelt i det stora hela!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

När jag ser den där rishögen kommer jag att tänka på en gigantisk sådan här i "byn". Redan i somras sa jag att det var konstigt att ingen av "busarna" tände eld på den. Döm om min förvånging...den ligger fortfarnade kvar.

Postat av: Åsa

Ser, att antennen sitter likadant som på min bil...
Hade tänkt tvätta den i tvätthall och det var ju bra att du påminde om borttagandet.

2007-10-23 @ 09:51:03
URL: http://tantraffas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback