Ögonaböj

Det snöar. M är på konferens och jag har roat mig med att skriva rapport. Nu går ögona i kors och jag måste ögonaböj, lämna rapportsvenskan, och ägna mig åt roligar saker.

Hörde på P1, när jag åkte från jobbet att en individualterapeut hade synpunkter om mobbing på arbetsplatser, det är nog ett stort problem - tror jag. Trots att jag är en fin, enkel och okomplicerad person - har jag svårt för taftologi, eller heter det tautologi, att göra enkla saker mer komplicerade, än dom är, att upprepa. Törs man undra vad der är för skillnad mellan en individterapeut och en indvidualditto?

Plommonträdet i snöskrud.

image818


Ingen lykta idag.

image819

Ha det fortsatt gott ikväll, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Här har t o m skottats ser jag. Själv traskar jag omrking i lera och annan väta. Men det blir väl ljust o vitt här också nån gång.

Postat av: Gunnel

Plommonträdet i vinterskrud...gillar bättre gräsmattans vinterskrud :O) Liksom lite mera där

2007-11-30 @ 19:22:20
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Annika

Härligt med snö, tycker jag!
Nu har jag läst i kapp och som vanligt fått både lite fyndiga formuleringar och tänkvärda tankar mig till livs! Trevlig helg!

2007-12-01 @ 05:44:02
URL: http://amatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback