Mansleksak utan klater

Jag har vanligtvis ingen positiv inverkan på elektroniska prylar, det brukar oftast klatra, på något sätt. Dock inte ännu, med min nyfunna elektroniske vän, den lilla mansleksaken X30. Den trådlösa anslutningen funkar, tror jag på, avsett sätt. Kulthotellet Örnsköld hade riktigt bra hastighet på sitt bredband.

Jag har länge haft KB (Konstnärsbaren) på bevakningslista (för besök) - och det gjorde jag igår före kvalrysaren mot Lettland. Den var helt okej, men särskilt många konstnärer verkar den inte längre frekventeras av, möjligen kostnärer.

Det var den vanliga blandningen av juppis, nån advokat, förstod jag - och möjligen en och annan outsider, som jag.

Kommentarer
Postat av: Annika

Skönt när man är överens med döda ting, de ska liksom bara fungera tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback