Tolv exklusiva i Sundsvall

Dagen har mest använts till att återskapa energi i sargad kropp och tillhörande själ. Vi har promenerat runt sjön, suttit ute en stund i den försiktiga solen. Tolv exklusiva Sundsvallsgrader har förekommit, och som alla vet är de värda lite mer än de vanliga celsius-graderna.

Snart är det dags för schlagerspektaklet från Helsingfors. I en av Canal + kanalerna går en film med Mads Mikkelsen, som kanske blir alternativet, vi får se. Jag är inte direkt överförtjust i bög, trans och HBT-uttrycken i festivalen, om jag säger så - och inget mer!

32959-539

Jeans och skinnjackor är som bäst, när dom är som sämst (skicket alltså). Jag har sökt efter en ny svart, midjekort skinnpaj, utan detaljer, en längre tid (år) och av en händelse hittade jag en ny Petroff i förra veckan, när vi hälsade på mamma. Det finns en fjollgrej - huva, som man kan ta bort, annars är den helt okej, tycker jag! Kring 2.000 balubas ville damen i affären ha, för att skiljas från plagget ifråga.

32959-538

Imorron ska det packas, och sen drar vi mot Ungern, tidigt med tåget (06.15) på måndagmorgon, och ingen resa utan spänningar. Piloterna i det flygbolag som vi åker med - avser tydligen att strejka på torsdag. Vi ska hem på fredag. Det är ingen mening att ta ut sorger i förskott, vi tar tar ett bekymmer i taget.

Kommentarer
Postat av: SolSluggan

Men har ni en sån däringa grön gräsmatta redan..? Jag häpnar! Fast det är klart ni bor ju 60 södra mil från oss och det är inte småpotatis.
Sen var det ju allt en snygg skinnpaj som herrn blivit med. Helt klart bäst utan onödiga fjamsiga detaljer håller som vanligt med:)
Ut och resa ska herrn igen också och riktigt glad blir jag att ljuva M får dela kappsäck denna gång;)
Ha det bättre än bäst och hälsa M.

Postat av: SolSkuggan

Glömde säga att.. (impulsiv som jag är och postar kommentarer för fort är det lätt hänt:)Jag håller tummen, men bara 1 båda betyder otur, för att resan hem går som på räls.. Näee förresten ni flyger ju, då får det bli att resan hem går som med en get.. :/ Ahhh den var dååålig..

2007-05-12 @ 19:44:07
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Glömde säga att.. (impulsiv som jag är och postar kommentarer för fort är det lätt hänt:)Jag håller tummen, men bara 1 båda betyder otur, för att resan hem går som på räls.. Näee förresten ni flyger ju, då får det bli att resan hem går som med en get.. :/ Ahhh den var dååålig..

2007-05-12 @ 19:44:58
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Gunnel

Ha det nu så bra!

Vadå fjollgrej?? Jag köper aldrig (nästan) jackor utan luva. Orsaken är att jag alltid fryser så hiskligt bak i nacken

2007-05-12 @ 20:05:16
URL: http://djurvannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback