Seinfeld

Kära halvfigur, idag har jag nöjet att visa en sorts minimalistisk bild av plommonträdet, som går på sista versen, trädet alltså.

Jag har mer energi idag, jämfört med igår. Det är egentligen intressant att den ena dan inte är den andra lik, trots att väldigt mycket är lika, mellan dagarna. En olikhet jämfört med igår är att jag fått igång den bärbara, jag är lycklig medlem i en s.k. global grupp. Jag är djupt tacksam för det!

32959-536

Inget särskilt har hänt. Jobbet har varit som vanligt, post har inkommit, vänts, stämplats, sorterats och i vissa (undantagsfall) arkiverats! För undvikande av missförstånd vill jag också tala om att jag inte jobbar på Posten. Snarare i annan verksamhet som influerats av nyssnämnda fd statliga institution, numera ett skämt! Det var inte förre postchefen som flinade på en tidigare bild, snarare en annan fåne - George W, som vi fått för våra synder.

J1 kom in en stund efter jobbet. Vi käkade lite lätt och kollade ett par Seinfeld-avsnitt. En serie helt i min och familjen´s smak. Kramer, George, Elaine och Seinfeld själv, gör tillvaron roligare! Senare har jag slötittat på fotbollen MFF och Hammarby delade på poängen (1-1) och övermänniskan House löste ytterligare ett medicinskt problem, på bästa sändningstid i TV4.

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Då kommer en gissning: Bolagsverket. Det skulle kunna vara Migrationsverket också.

Men inte är någondera ett skämt. Då är Seinfeld mycket roligare.

Postat av: micke

Seinfeld är bra... george W suger dock!

2007-05-09 @ 15:42:43
URL: http://beckfjall1.blogg.se
Postat av: M

Cosmo Kramer är kul...gidiyap!

2007-05-09 @ 18:56:25
Postat av: Gunnel

Sorgligt när plommonträden försvinner....för det är gott med dom där frukterna...ja det tycker jag som kan äta hur många som helst utan att bli dålig i magen....blir bara så att jag måste springa och tömma blåsan lite oftare.

2007-05-09 @ 19:14:26
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Lena

Men - STACKARS trädet! VAD HAR DU GJORT!
Kan för övrigt hänvisa till inlägget "en hel vecka" hemma hos mig på min blogg - för att göra en lång historia superkort. Vi HADE högsta och fulaste häcken, nu bara fulaste....
Ha de´
/L

2007-05-11 @ 10:27:34
URL: http://momma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback