Oförrätt

Fredagskvällen smög sig på, fortare än kvickt!

32959-537

Nästa vecka, åker jag, M och goda vänner till den fina staden Budapest (städerna Buda och Pest)  vid floden Donau, som är rätt mäktig, just där.

Därför tänkte jag, att vi (jag o M) kunde använda helgen till att diskutera mångåriga oförrätter, tillkortakommanden mm - för att få en bra input och en triggad stämning inför kortsemester´n! Men kanske inte, ändå!

Det blir nog lugna puckar ikväll också - trots allt. Jag hoppas att även du kära läsare - nästan trekvartsfigur, får en fin fredagskväll, på alla sätt!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Det hoppas jag ni också får. En liten minisemester låter inte helt fel. Ha det så gott!!

Postat av: frktjatlund

Vi började prata sommarsemester och blev raskt oense. Gamla oförätter - och då menar jag hur gamla som helst - kom väl till pass. Jag är tacksam att vi inte ska semester förrän i slutet på juni.

2007-05-12 @ 16:35:38
URL: http://frktjatlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback