IKEA Pizzaslice



Ingen jämmerdal idag. Bra dag på jobbet - har gillat läget, blev bjuden på arbetslunch, den förnämliga "studentrestaurangen", Salt och Peppar  på Grönborgsgatan (väster i stan), och dagens sista möte som skulle börja 15.30 blev inställt (kan det bli bättre?). Jag, drog tidigare från jobbet - M och jag for sen vidare mot Birsta City för att bl.a. handla på IKEA, och för att köpa blommor till uteplatsen mm.

Vi gillar IKEA, har alltid gjort.
32959-552

Även om min kropp naturligtvis inte ska komma i närheten av pizzaslice, är det svårt att motstå en IKEA variant för 5 kronor - jovisst, du hörde rätt, och den är lika god som den man köper på Centralen, vid Asian Station, och den kostar väl i alla fall 30 kr. Två pizzalice och en lingondricka 17 kronor - det kan jag leva med!

32959-553

Efter IKEA bjöd J1 på fotboll, Gif Sundsvall betvingade Trelleborg med 1-0 i svenska cupen. Vi hade en trevlig stund. J1 var uppfylld av verksamhetsutveckling - och jag kan inte belasta honom om annat jobbs vedermödor, varför skulle jag göra det?

Blygsamma 12 grader ute och helgen lär bli solfattig, men vi tar en sak i taget. Tjillevippen så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback