Genväg

Äpplet faller inte så långt från plommonträdet. Eller gör det?

Idag har jag funderat på om det finns några genvägar! Arvsmassa och DNA är rätt okända begrepp för mig. Det lilla jag vet i ämnet, har jag tagit in från TV-serien CSI. Övriga medicinska kunskaper från House i TV4, samt sjukvårdsutbildning i lumpen. Stackars aningslösa sjuka, som jag plågade med provtagning i armvecket mm. Tilliten och förtroendet satt uppenbarligen i den vita rocken. I vart fall då - 1972!

Imorron är jag i Stockholm och med tur och skicklighet kan jag åka 08.11-tåget och börjar med lunch. Ibland kan man ha matjord i fickorna. Hemma sent - inget inlägg kan förväntas.

Kommentarer
Postat av: micke

Har faktiskt ingen aning om vems komentarer jag hittade dig hos, eller var det nyligen.se?

Man åker runt ibland o hamnar på bloggar lite här o där! hehe..
Hopas jag stillat din nyfikenhet!!
Ha de fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback