Closing time

M säger att jag kommer ihåg fel om Bodil Malmsten, hon påstår att hon var med, och det var hon - M alltså. Bodil Malmsten måste vi ha träffat en annan gång - men vem bryr sig egentligen.

Nu håller vi på att finputsa skogen. Det blir säkert bra - när det blir klart!

32959-535

Ikväll har vi också haft föreningsstämma. Den avlöpte bra, det blev inte så många longörer och föreningen har dessutom, god ekonomi, vilket underlättar tillvaron och umgänget!

I övrigt har det varit en normaldag på jobbet, jag har känt mig lite avslagen, men lite bättre tillmods blev jag fick tag på tidigare arbetskompisar, varav en behandlas för ett besvärligt cancer recidiv, där behandlingen ger effekt, vilket gör mig ljusare till sinnet! Det är onekligen andra frågor i fokus som 55+ än som 20+. Det gäller att bredda synfältet och även ta in glädjeämnena, och dom dominerar ju - tack och lov! Mail och telefonsamtal har gått min väg idag, frånsett att jag inte kommer in på min bärbara, när det nya servicepaketet lades in. Tydligen har behörigheterna ändrats, och jag behöver några nya. Varför fick jag inte veta det innan, dom gjorde pålägget, kan man undra, men nåt svar får jag inte.

32959-534

Leonard Cohen lyssnade jag på förr, på 60-talet och från och till senare. Jag kör en Cohen runda nu, vad sägs om Closing time från 1992?

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Datatekniker är ett pack, vars service ofta ställer till det. Nej, nej, inte kommer det bli några problem, allt kommer bara att funka bättre. Hur många gånger har man inte hört det.

Postat av: Annika

Det finns lite virke att elda av nu som det verkar!
Döda ting som datorer, bilar och dylikt ska fungera utan att man ska bheöva fundera på't.

2007-05-08 @ 18:14:20
URL: http://www.amatankar.blogg.se
Postat av: M

Yada yada yada!

2007-05-09 @ 18:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback