USA 5.7

Hej igen - tillbaka i Sverige med många intryck. Vi har haft det bra på alla sätt. Det kommer säkert några berättelsefragment så småningom.

Den har bilden är tagen från Empire State Building, i nordlig riktning. Central Park döljer sig i mitten däruppe.

Vi är pigga och nytra, men det lär ta några dar innan kroppen ställts om till svensk tid. Idag har jag säkert druckit tre gånger så mycket vatten som jag brukar och det är väl en del i omställningen. Det skiljer 6 timmar mellan New York och Sverige, och på förekommen anledning, kan vara bra att veta.

32959-443

Bloggen verkar lite kinkig. Inte mycket funkar, inget alls - till att börja med. Uppdateringen eller nåt annat stör.

Om jag får ordning på sidan, kommer ett inlägg imorron.

Hej och ha det så bra, så länge!


Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Skönt att ha dig på hemmaplan igen. Ser att ni haft det gott, bra.
Bloggen är helknäpp de har varit i farten och ändrat igen utan att ens bemöda sig om att fråga oss användare..
Själv kommer jag bara till mitt sista inlägg.
Kan inte göra nytt inlägg.
Det är roligt nästan jämt.
Kram på dig och hälsa bästa M som försett oss med raporter.

Postat av: Gunnel

Välkommen hem!! Skönt att höra att allt har fungerat. Väntar med spänning på mera utförlig rapport.

2007-03-06 @ 20:32:49
URL: http://djurvannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback