Fötterna är huvudsaken

Man ska inte undeskatta fötterna. Om man går mycket, är fötterna huvudsaken. Man behöver inte gå särskilt långt för att inse det. Men går man för långt - hjälper ingenting, inte ens plåster på skavsår!

Ibland kan man ha skor på fötterna, och även strumpor. Om man är gubbe då vill man ha strumpor, trots att man har sandaler. Strumpor i kombination med sandaler är det ultimata gubbtestet.

32959-462

Inte tillstymmelse till sol idag heller. Jag ska klaga hos väderleksombudsmannen. Det ska jag tammefán göra. Nu är det en hel veckas jobb som ligger på - och ingen möjlighet till fjällspa!

32959-463

Kristian Luuk har blivit bättre och bättre, han verkar ha en udda humor, som funkar ibland, som igår. Låtarna var jämnbra. Hade inte nån självklar personlig favorit alls!

Änligen har jag hittat en låt jag sökt länge.

  • Miles Davie´s, Time after time.
Bra trumpet, bra låt. Man får inte direkt ståfräs - snarare ståpäls, som Gunde sa! Saxofon och trombon brukar också kunna svänga rejält, om instrumentet är i rätta händer. Clarence Clemons i Springsteens E-street band är en av många duktiga saxofonister!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vilka korta och gulliga tår du har !!

Postat av: frktjatlund

Personligt rekord? Jag ser att du prövar gränser, som "Hur många nyckelord pallar blogg.se". Säkert åtta till.

Annars finns det bara ett par riktigt normala fossingar, och de är sitter i nederänden av mina ben.

2007-03-11 @ 22:00:58
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: L

med smicker kommer man långt, jag ser dom inte direkt på det sättet, men jag kan nog bara hålla med! det är alltså tårna som är huvudsaken, alltid lär man nåt nytt,
vad normala fossingar kan anses vara, lär vi nog få återkomma till
testa gränser, kanske, åtta till, tack för tipset, men bloggen funkar inget vidare ändå, i det stora hela efter uppgradering, eller vad man nu gjort!
dags att sätta punkt, imorron är en ny dag men ny mening!

2007-03-11 @ 22:16:36
URL: http://latmasksamtal.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Fina fötter.. Jajamensan. Vilken tur att inte dina stortår är kortare än tån bredvid då hade du varit toffelhjälte.
Som det ser ut nu är du perfekt:) Stortån liiiite mindre, det betyder att du har stor känsla för jämlikhet.. Hojta på M genast och berätta hur lyckligt lottad hon kan känna sig;)
Länge sen sist.. Jag har tjall med bloggen:(
LTC och kraaam.

2007-03-12 @ 23:57:09
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Va sa jag.. Stortån liiiite större ska det ju vara.

2007-03-13 @ 00:00:48
URL: http://solskuggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback