domedagsbasun

Äntligen fredag, verkligen skönt, den kommer som en räddning.

Senaste veckorna har jag tappat 75% av mina läsare, och det är inte svårt att förstå det å ena sidan. Den som inte läser bloggen, missar verkligen inte särskilt mycket!

Den andra sidan kanske är att jag borde fortsätta vara ihärdig. De 25% återstående, tålmodiga självplågarna, med intresse för inskjutna bisatser, verkar behöva en daglig dos ord, utan vett och sans.

32959-500

Det börjar nog bli dags för paus och reflektion. Det kommer ett inlägg imorron eller på söndag, sen får vi se hur många veckor domedagsbasunen håller sig lugn.

Ha en jättebra fredag och helg.

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag är ju kvar! Hur många procent är jag?
Ha´re bra!

Postat av: SolSkuggan

Oj..Säg inte det. Om jag får tycka något så passar jag på att uttrycka mina fullaste sympatier både för Latmaskens blogg och däri alla mycket väl underhållande meningar, tankar och åsikter.
Själv har jag tänkt få till ett inlägg under en tid ny.. Men vi jobbar häcken av oss här så det får anstå än en tid.
Just nu har vi konferensgäster på hotellet från en bilfirma med deltagare från både lokalt håll och övriga länet. Jag har tjänat som förste kock, vilket är ganska nytt för mig.
Till lunch serverade jag fläskfilégryta med ris, allmänt uppskattad. Middan bestod av Lax i ugn pressad potatis och sherrysås. Också det väl uppskattat, kul.
Vi har nyss anlänt hemmet och nu sitter våra gäster
i badtunnan som maken eldat varm idag. Före det har de bastat med korvbrickan till ölen..
För vissa är visst livet en fest..:)
Ha det gottast käraste Latmask och hälsa M.
Kram till er båda.

2007-03-30 @ 23:14:38
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Nalle

Jag finns också kvar !!!!

2007-03-31 @ 00:43:12
URL: http://nallesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback