Stockholms kyss

Det är inte fel med en röd, blågul dag mitt i veckan, som vi får leva med - och förhålla oss till, på ett rimligt sätt. Några av oss - kontorsslavarna undgår i alla fall arbete, mitt i veckan - lillördan, som onsdagen kallades förr!

32959-572

På spellistan rullar Stockholms kyss, Kom ihåg mig, Elden och Min älskling har ett hjärta av snö - med Linköpings store (Lars Winnerbäck f-76)! Jag tänker tillbaka på konserten i Parken i Sundsvall ifjol sommar, som var min hyllning till en annan Lasse, som skulle varit med, och det var han - men på ett annat sätt. En rockkonsert, 5.000 frälsta i publiken, svensk folkpark i skogsbacke - och musiktryck för hela slanten. Kan det bli bättre? Knappast!

32959-571

Frid - till alla som vill och kan. Imorron tar vi fram våra flaggor och viftar av hjärtats lust, eller inte. Kära läsare - ha en jättebra kväll i livets virrvarr och mysterium, kaos - eller harmoni! Var och en efter behag!

Kommentarer
Postat av: tant raffa

Ha en trevlig nationaldag, med fint väder och mycket "flaggviftande", vi kan väl inte vara sämre än norrmännen....
Njut av en ledig dag, det är ju högsommarvärme för sjutton!!! Ha dé / tant raffa

2007-06-05 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback