Poliskonstapel

Det känns nästan overkligt att vi redan hunnit fram till midsommar, den svenskaste av alla storhelger, och årets längsta dag, tränger sig på! Sen går vi mot vinter, julafton och klappar!

Inget ont om den fina månaden november, men fler superlativer kan nog sägas om den fagra månaden juni.

32959-583

Sen fortsätter månaderna att rulla på, i en jämn ström.

Det har varit en normaldag på jobbet. J1 gjorde en snabbvisit efter jobbet. Han har eget matlag kväll. J2 och Je är på ingång från Örnsköldsvik. Dom ska fira midsommar i Sundsvall och själva drar vi norrut mot Höga Kusten och goda vänners lag, imorron, hemma igen på lördag.

Det är inte riskfritt att vara polis heller! Dystert!

Nu skiner solen, det känns bra, vanligtvis brukar det regna i midsommar, säger positiva jag. Hoppas att det fina vädret håller i sig även imorgon. Regnet håller sig längre söderut

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vadå fint väder?!?!?!
Här har det regnat fint hela dagen. Jag som ska ut och halka på agilitybanan i morgon...hoppas jag håller mig på benen.
Burr...vad kall vinterbilden ser ut..men kul att bli påmind hur det kan se ut.
GLAD MIDSOMMAR till er alla

Postat av: Inga M

Festlig bild till midsommar. Lite ovanlig om man säger så!

2007-06-22 @ 08:24:34
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: annika

Å på söndag är det bara ett halvår kvar till julafton...Trevlig helg!

2007-06-22 @ 08:51:56
URL: http://amatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback