Dansk skalle

Det var en rejäl dansk skalle igår, vid ställningen 3-3 och straff för Sverige, strax före full tid. Eftersom jag har en udda humor, skulle det ha varit extra kul om det hade varit en svensk supporter iklädd dansk matchtröja, som rusade in på planen för ett utvecklingssamtal med domaren. Men sådana barocka tankar, kanske inte får tänkas, fy fy fy........och tvi!

32959-569

Vi har mest suttit i sol och skugga, om vart annat. Det har varit en riktigt fin försommardag, med sol, bå himmel, vindstilla och en bra bit över 20 grader. 19 grader nu på kvällskvisten.

32959-570

M och jag kollade filmen 10 items or less, med Morgan Freeman och nya stjärnskottet Paz Vega (f-76). Bra film - i det lilla formatet. En inte alltför långsökt tanke kommer - som brev på posten - angående vilka föremål man skulle ta med sig om man behövde, vid brand eller flykt från andra faror. Men den frågan kanske vi kan fördjupa oss i en annan gång.

Ha en bra start på veckan - gott folk. Kontorsslavarna är lediga på onsdag, och det tackar vi extra för.

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Hehe...bara onsdag...jag är ledig onsdag, torsdag och fredag (men lata mig kan jag inte då det är studentfirande i dagarna två)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback