Bort med abort?

Kristdemokraterna har riksting i Sundsvall. Min freudianska felskrivning var delikat riskting, nu rättat (tror jag - välj perspektiv själv). Dom håller till på Parken, bredvid Tonhallen. Det var mer drag där ifjol sommar, när Lars Winnerbäck rockade röven av oss. Kd har påbörjat (fortsätter sin) ökenvandring, utan folkets stöd. Abortfrågan svår - inte bara för Kd. Jag törs inte ha någon tvärsäker uppfattning eftersom åsiktsläget är aningen oklar i den lilla kärnfamiljen (M och jag). Vi är inte ens en grupp, eftersom en grupp uppstår om man är 3, på två är man en duo. Det sistnämnda talar jag bara om - så att du du vet!

32959-590

Efter en viss tidsutdräkt är nu sommardäcken på Puggen pålagda. Brombeläggen behövde bytas vilket gjorde att vinterdäcken (utan dubb) fick sitta på 1 månad extra.

Lättmetallfälgarna är rätt snygga tycker jag. Bilden är tagen vid IKEA-området i Birsta och den läsare som har falkögon ser Sköns kyrka i bakgrunden uppe på höjden. Det är är Lasse har sista vilan! Vi kollade efter lupiner, och vi fann vad vi sökte!

32959-591

Normaldag på jobbet. Jag framhärdar i min passiva aggressivitet.

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Ser att gräsmattan är räffsad också

Postat av: Lena

...å Gifflarna vann ... så smulorna yrde?

2007-06-30 @ 16:08:27
URL: http://momma.blogg.se
Postat av: Markjessica

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-06-16 @ 10:36:55
URL: http://markjessica.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback