Shoestring och Bergerac

Vi har kollat "Shoestring´s" (Trevor Evés) nya deckare på dumburken. Den är så där. Förra veckans, Bergerac (John Nettles) - Morden i Midsumer var ett veritabelt sömnpiller.

Tack vet jag Frost, ingen sommar utan Frost (borde vara parollen). Ibland kan det vara okej med Frostnätter, M nickar instämmande. David Jason (f -40) är bäst. Jag tror att han gjort 37 avsnitt, det senaste 2006.

32959-599

Blommorna är Surfinia. tror jag. M vet, men inte jag! Snygga va!

32959-598

Fin sommardag, fin kväll. Potatissallad och rostbiff till middag, kan det blir bättre.

Kommentarer
Postat av: SolSKuggan

Hmm vet inte om jag kollat Frost nån gång men jag litar på dig och tror att den är bra..
Själv hade jag på den tiden det begav sig.. Det vill säga när jag såg TV för cirka 7 år sen, en förkärlek för Kommisarie Morse.. Och Dalgleish om det nu stavas så..
Varmt har vi i alla fall.. Nu är det dags att stoppa undan täcket och ge plats för påslakanet.
Jojo.. Jag vet herrns inställning till det.. Svettas på du bara..:)

Postat av: Gunnel

Jodå...det är Surfinia. Är det det lilla skottet ifrån plommonträdet...kanske det kan bli något av det.

2007-07-03 @ 20:46:20
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Robert Edlund

Bergerac var bra. 87 avsnitt sändes under åren 1981-1991. Tyvärr så är Morden i Midsomer lite ojämn. Den här veckan avsnitt (070703) var väldigt tråkigt. Jag somnade in runt kl 22.00.

2007-07-06 @ 19:31:45
URL: http://re.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback