En vacker dag blir det regn

Idag blev det bättre väder än förväntat, bara några små skvättar regn - om ens det!

Vi var uppe med tuppen, redan halvåtta. Bilen skulle tas om hand i Bergeforsen, två mil norr om Sundsvall, det är en mindre lackskada på huven som ska fixas, innan det blir dyrt, hoppas det blir billigt. Efter det, käkade vi frukost på McDonalds. Macka, youghurt, juice och kaffe. Här lyxar vi för hela slanten, när vi är lediga..

Sen har vi suttit och pokulerat.

32959-615

M har lagat mat, inför släktvendettan, den 21 juli. Lax och kyckling, och det var inga små portioner, vill jag lova.

32959-614

Sen har vi sågat upp en av stockarna på baksidan. En är fortfarande kvar, men den är lite för tjock för handsågning.

32959-613

Sen har vi sett Pulp fiction, nästan hela.

32959-612

J1 är i Stockholm, och då gick vi en sväng till hans lägenhet för att titta till marsvinet, och sen blev det House i TV4+ och sen Morse.

Det är fullt upp. Hur hinner man jobba överhuvudtaget?

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Sista meningen som du skrev...ställde jag mig när jag var hemma och var sjukskriven. Men det fungerar både att jobba och att göra annat :O)
Jag kan inte låta bli att tycka att ni bor gulligt och fint...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback