Att fylla 100

Bästa och högt ärade läsare, idag ska vi fira 100 år. En syster till M fyller 60 och systerson fyller 40, och uppvaktningarna tas samtidigt, vilket är praktiskt. Vi har en bit att åka.

32959-641

Jag byter ämne. Om energin håller i sig, ska jag vid tillfälle förklara varför jag tycker genuint illa om det Mia Törnblom står för, och varför jag t.ex. kan uppskatta ett "samtal" med Erland Jospehsson. Redan nu kan jag säga att det inte handlar om könsroller, det är mer djupsinnigt än så (hoppas jag).

Om någon ny läsare, mot förmodan, hittat till min blogg, rekommenderar jag läsning av tidigare inlägg, om min allmänna syn på konsulter.

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Det blir onekligen en högst intressant läsning helt i min smak:)

Postat av: Gunnel

Har varken hört det ena eller det andra programmet. Däremot vet jag att jag gillar Erland J. som skådespelare. Jag är ingen hejare på att lägga namn på hjärnan så den där Mia T. visst jag inte vem det var förrän jag googlade på namnet så jag fick se liter bilder.
Egna jordgubbar har jag ont om...men skulle vilja ha. Att avnjutas med en tallrik mjölk och lite lite socker.
100-års kalas låter trevligt. Jag gillar när man slår ihop firanden....det blir så mycket enklare då.

2007-07-24 @ 14:19:49
URL: http://djurvannen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback