Nyårsdagen 2007

32959-380


God fortsättning till ett vitt 2007. Vi har lite vita fjun på backen. Det känns ovanligt.

Vi hade trevligt igår, trevlig sällskap, god mat, besök hos mamma och syster. Revyn vi såg heter Spexbomb, alltså Tom Jones - sexbomb - med ny fyndig text. Landsortsrevy av hög klass, tycker jag och M.

32959-379

Tyvärr glömde jag kostymen i brådskan, när vi packade bilen, och inte nog med det, J1 skulle h våran bil till Umeå och vi hans. Det blev rörigt.

J1 blev den räddande ängeln, han åkte senare - även han norrut, med bil mot Umeå för att träffa J2 och i trakterna av Höga Kusten bron räddades revykvällen genom överlämnandet av kostymen ifråga.

Det är kläderna som gör mannen (tror jag)!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Hej igen!
Oj jag som inte trodde du hade den här bloggen kvar. Hittade den hos SolSkuggan när jag var där och läste. Trodde du bara skrev om kändisar nu...hehe
Men ser att du har varit på revy. Min Tage's kompis, uppe i Sundsvall, har också en revy. Han heter Nisse (en liten knubbig sak). Kanske du vet vem han är

2007-01-02 @ 18:16:43
Postat av: M

Gunnel: För många år sedan så såg jag Nisse uppträda som Fantomen ... mycket underhållande ... upplevelsen har har etsat sig fast för gott ... hälsa och tacka!

2007-01-02 @ 20:16:32
Postat av: Anki

Trevligt med lite snö och revy. Det är klart att det är kläderna som gör mannen. Hur skulle det ha sett ut om du gick på revy i bara strumpor och kallingar?!
Jag hängde inte med i svängarna beträffande Morgan. Beklagar!
God fortsättning på det nya året!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback