Batteriladdning

Vintern biter sig fast och det känns faktiskt rätt så bra. Kring tio, tolv grader är inget att hänga läpp för,  i synnerhet när himlen är blå, solen skiner och vinden lyser med sin frånvaro.

På jobbet är det ungeför som vanligt, nåja inte helt som vanligt, eftersom vi är mitt uppe i en omorganisation, som ska gå igång den 1 februari 2007. Det blir rörigt, även om önskan är motsatsen. En omorganisation kan nog karaktäriseras som  Reuterswärdsk  figur (om man vill)!

32959-398


Själv har jag landat rätt så skapligt, det kunde gått mycket sämre, men innan jag kan börja mitt nya jobb ska jag vikariera på ett annat, där en kollega är allvarligt sjuk och ska läggas in på sjukhus för tuff  behandling. Vikariatet lär pågå tre till fem månader.

Innan jag börjar på nya jobbet passar jag på att ta ledigt för att ladda batterierna. När jag satte dom på laddningskontroll häromdagen såg jag att dom behövde fyllas på. Man kör på som vanligt, och trötta är ju alla människor.

Nu tar jag tillfället i flykten och stänger av mobilen (från och till) och arbetsdatorn (från och till)  och  dyker reinkarnerad upp på jobbet - om 10 dar.

Men ett och annat inlägg ska jag väl kunna få till under laddningsperioden.








Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Jag blir hyper på den där färgkonflikten.. När jag exempelvis läser gul och färgen är blå, ser jag bara blått.
Hoppas det går bra för din sjuke kollega, mycket oro i det huset:(
Bra att du får ladda batterierna, det behöver vi mellan varven. Här är allt som det ska och lite till.. Längtar till jag får ordning på kontoret, hitintills ligger det i portföljen. Ett par bitar fattas fortfarande, datorerna kom idag. bokföringsprogrammet är försenat, betalterminalen (babsen) är skickad till fel adress..
Kan man önska mer..
Lev väl och hälsa M

Postat av: SolSkuggan

Joo.. Vi har haft 2 stora konferenser, övernattare på hotellet. Pirelli har kommit och gått, de stannade 14 dagar. Nya konferenser är på gång och jag försöker ha is i magen.. Allt är ju försenat som jag skrev ovan. Det är roligt nästan jämt:)

2007-01-23 @ 20:07:46
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Känner du för att vara listig så kan du hämta nåt hos mig:)

2007-01-24 @ 17:50:05
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Inte alls nödvändigt att passa vidare:)
Imorgon har vi slutprov på tjocka pärmen...
Få se hur det artar sig.

2007-01-24 @ 20:27:02
URL: http://solskuggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback