USA 5.6

Lillen funkar inte, vilket sannolikt innebär att det inte blir så många  inlägg på några dar.
 
Osborne fick franska nerver och tog bussen upp från Göteborg i natt. Han kom till Arlanda redan vid halvsju. Han lär tröttna om en stund, nu röker han som en borstbindare, innan vi går ombord, sen blir det rökfritt i nio timmar.

Vi  chansade, som vanligt, vårt tåg gick i rätt tid, och nu väntar vi på Arlanda.

Det känns inget i kroppen än, ingen resfeber, men snart.

Ta det varligt i snösvängen, vi hörs om några dar. 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Hoppas resan over there gick som den skulle

Postat av: M

Jag har lovat lägga in en kommentar från Grabbarna Grus som landat i USA och nu är på väg mot Niagarafallet. De har inte kunnat ruska liv i medgavd "lille" (och nu syftar jag på lill-datorn och inget annat). ;=)
Två grader kallt och bart på vägen.
Latmasken har tillbringat natten delandes säng med manlig snarkande råmodell från Göteborg (S, som tidigare hävdat att Öl byggde hans vackra kropp) och J1 har fått sova på en soffa. Sällskapet slösar inte med sina "dollares".

2007-02-25 @ 15:13:39
Postat av: Vingeling

Åh titt, här fanns uppdateringen jag sökte =)! Vad bra att de/ni är framme! Hoppas de/ni får liv i lillen eller hittar nått substitut - hur ska det annars gå? för mig till exempel? utan ord från kungligg...

2007-02-25 @ 21:27:40
Postat av: SolSkuggan

Så synd att "lillen" inte vill vakna och vara alert under resan;=) Men man kan ju inte begära allt av en USA resa heller.
Så bra att käraste M finns och kan ge en rapport under resans gång.
Försök nu hitta på så mycket knas du kan M när Herrn är borta.. Tids nog kommer de hem med en massa skitig tvätt;)
Kram på dig M:)

2007-02-25 @ 21:36:37
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: M

Ja nu har herr-skapet varit till Niagara-fallet enligt ett kort samtal. Fallet föll dem i smaken även om det var kyligt väder. Föregående natt tillbringades på samma sätt som första natten. Dvs tre tappra snarkande svenska vilda vikingar i samma rum. Jag säger som Pistvakten Olle: Låter det inte mysigt, så säg?!

Enligt Latmasken så har de passerat Buffalo och är nu på väg mot och sedan förbi Albany för att övernatta på något obskyrt billigt motell.

Själv ska jag mysa ordentligt med Jack Baur en timma av 24 senare i kväll. Är det inte lämpligt så säg?!

2007-02-26 @ 19:18:26
Postat av: M

Ja nu har herr-skapet varit till Niagara-fallet enligt ett kort samtal. Fallet föll dem i smaken även om det var kyligt väder. Föregående natt tillbringades på samma sätt som första natten. Dvs tre tappra snarkande svenska vilda vikingar i samma rum. Jag säger som Pistvakten Olle: Låter det inte mysigt, så säg?!

Enligt Latmasken så har de passerat Buffalo och är nu på väg mot och sedan förbi Albany för att övernatta på något obskyrt billigt motell.

Själv ska jag mysa ordentligt med Jack Baur en timma av 24 senare i kväll. Är det inte lämpligt så säg?!

2007-02-26 @ 19:29:05
Postat av: SoöSkuggan

Bästa M... Hur har du det allt väl hoppas jag..?
Hur går det för grabbsen då?
Själv ska jag störta i säng nu. Det blir liksom fööör sent ibland.
Ha en förträfflig torsdag:)

2007-03-01 @ 01:13:30
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: M

Jag har det bra, jobbar på som vanligt på dagarna, men det blir långsamt på kvällarna. Jag får ingenting vettigt gjort men inte heller något sanslöst gjort. Ack ja, låter det inte saktmodigt, så säg!?

Grabbarna grus frodas och har hälsan eftersom Latmask ringer ett kort samtal hem varje kväll. Om jag inte missuppfattat det hela så har de breda grabbarna varit upp över Maine-gränsen och vänt vidare ner mot Boston och bör nu ha anlänt till New York igen. Låter det inte effektivt, så säg?!

2007-03-01 @ 17:40:29
Postat av: M

Jag har det bra, jobbar på som vanligt på dagarna, men det blir långsamt på kvällarna. Jag får ingenting vettigt gjort men inte heller något sanslöst gjort. Ack ja, låter det inte saktmodigt, så säg!?

Grabbarna grus frodas och har hälsan, det vet jag eftersom Latmask ringer ett kort samtal hem varje kväll. Om jag inte missuppfattat det hela så har de breda grabbarna varit upp över Maine-gränsen och vänt vidare ner mot Boston och bör nu ha anlänt till New York igen. Låter det inte effektivt, så säg?!

Med dessa rader önskar jag alla eventuella läsare en trevlig torsdagkväll.

2007-03-01 @ 17:43:52
Postat av: M

Nämen...vad tokigt det blev igen...det tar så lång tid att uppdatera inläggen så jag trodde det hakat upp sig och inte blev nått...åsså blev det två.

2007-03-01 @ 17:56:06
Postat av: Soldalen

Hejsan M, vad härligt att få höra information om resan, har haft lite problem med denna blogg sedan de gjorde om, först ville den inte ta emot mitt inlägg, verkar leva i en selektiv tillvaro nu, tillfälligt eller..?

Kan tänka mig att det kan kännas annorlunda för dig men jag önskar dig en skön avkopplande tillvaro till normaliteterna är tillbaka i sin gilla gång

Kram på sig och sköt om Sig nu tösen
/IKA

2007-03-03 @ 08:57:01
URL: http://soldalen.blogg.se
Postat av: Latmasken

Hej I´m back, åter i Sverige med jetlag i hela kroppen, men det lär väl ge med sig på en vecka. Det har varit en spännande resa på många sätt. J1 har, efter bästa förstånd hållit reda på Osborne och mig, och det har inte varit lätt, det vill jag lova - men det har han gkort bra.
Det kommer kanske ett inlägg imorron.
Det verkar vara upp och nedvända världen på min blogginloggning. Kommer inte in överhuvudtaget. Så det kan det bli.
Det kommer mera..........(men inte idag, söndag)....
Ha en fortsatt trevlig söndagkväll, själv ska jag däcka inom tre timmar, en natts förlorad sömn, känns, även om det blev en hemresa utan turbulens luftgropar mm.........

2007-03-04 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback