Pilsneraxlar

Idag har jag faktiskt vinnlagt mig om att försöka bidraga i diskussionen på jobbet, komma med förslag, se möjligheter.

Jag kan ju inte bära alla firmans bekymmer på mina pilsneraxlar. Det är ju inte jag som rekryterat de svindyra amerikanska konsulterna. Dom kostar säkert 50-100 miljoner kr sett över två år. Det är helt sanslöst, och vi ska spara mångdubbelt! Nu är jag där igen! Illa, illa!  Undrar var Facit kommer in i bilden?

Jag kan i bästa fall bidra till utveckling i den domän på verkstadsgolvet, som  jag ofta frekventerar, genom att vara en bra person. Hoppas det!

32959-429

Nu är det Let´s dance och - Så ska det låta för hela slanten.

Sköt om er, i livets virrvarr och procedurer!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

En liten Drutten. Det döpte vi en av våra kattungar till (jo vi hade en Jena också). Lever dom så blir dom 9 år i år ... våran Skårpan är deras syster. (Om du vill veta så hette dom andra Herkules och Pebles). Lite onyttig information från mig här på fredagskvällen. Ha det så gott!!

Postat av: SolSkuggan

Låter som du har det tungt bästa vän..
Konsulterna och summan.. Helt sanslöst varför gå över ån efter vattnet.?
Facit ja.. Visst säljer dom miniräknare:)
Utan att veta bättre kan jag faktiskt konstatera att latmasken är en bättre person.
Jag gillar också Drutten, en bra förebild för många företagsledare.
Kram och lite LTC hälsa M så gott

2007-02-16 @ 21:00:08
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Anki

Jag tror inte att konsulter står för bättre vetande men absolut dyrare vetande. Du kanske ska bli konsult, du!

2007-02-17 @ 09:47:16
URL: http://ankitankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback