Brudmagnet i Foppaland

Idag har vi städat. Som den regelbundne läsaren vet, gillar jag att det ser rent ut. M vill att det ska vara rent. Idag hade vi ungefär samma nivå och förväntningar på vårt tvåtimmarspass med en paus för kaffe mitt i! Det flöt på rätt så bra och för att skapa bra arbetsmiljö, brukar vi ibland, när andan faller på sätta på lite juste musik.

Det kan vara Abba, Lundell, en någon hemmamixad platta. Just idag blev det Elvis för hela slanten. Han har gjort några riktigt bra låtar, Suspicious minds, Return to sender, In the Ghetto, Burning love och rätt många mediokra. Hur som helst är dom bra att städa till.
 
32959-431

Plus två grader och vårt vinterparadis med utesittning i vårsol, med snöpanorama är hotad.

32959-430

Sen åkte jag och J1 till Bergsåker för att kolla V75-tävlingarna. Vi hade tillgång till stallbacken och kom nära hästarna. På bilden är det Erik Adielsson som sitter upp bakom Green Chilli (oplacerad)!

J1 verkar vara en riktig brudmagnet, flickorna flockades runt och blickarna på halvdistans var många, säger observant far!

Snart schlager från den vackra staden Örnsköldsvik. vacker belägen på en sluttning mot havsviken, mycket mer än Foppaland, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Och far han bara njöt :O)
Kul med söner som kommer hem med fina flickor...fast jag tycker det är roligare när döttrarna hittar något att ta hem :O)

Postat av: Sylvia

Önskar jag hade någon att städa med också. Det går ju så mycket lättare då. När jag var liten fick jag följa med pappa till Solvalla här i Stockholm och jag fick allid en 2-krona att spela för. Och en kokt varm korv utan bröd.

2007-02-18 @ 14:40:00
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: annika

å en städkompis vill jag också ha! Var hittar man såna?

2007-02-18 @ 17:59:09
URL: http://amatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback