Tomteparad

Nu är stora tomteparaden framtagen. Om någon tror att de 29 tomtarna slumpmässigt är utsatta på den röda duken, kan jag säga - att så är det inte.

image837

Dajm eller heter det numera Daim, är gott godis.

image838

Idag har vi spontanstädat, inte direkt storstädat, snarare dammsugit, dammtorkat, tvättat. Till middag åt vi risgrynsgröt, med skinkmacka.

Jag lyckades skrapa ihop 4 rätt på V75, det går framåt, förra veckan hade jag bara ett rätt. Det är bra utdelningen denna veckan, en tusing på fem rätt.

Jag har roat mig med att, på nätet söka internminne, till den lilla bärbara. Det är inte så enkelt som man kanske tror. Många olika sorters minnen finns det. Många finns det!

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Va!?!?!?! Daim....hm...

Postat av: Gunnel

Nu kommer min gissning till tomteparaden
Du och M har varit gifta i 29 år och det köps en ny tomte varje år som går

2007-12-08 @ 20:16:20
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: SolSkuggan

Det var då en mäktig tomteparad.. Själva har vi på sin höjd 4-5 tomtar.
Dajm stavar jag och den är suuupergod. blev det nån vinst på dina 4 rader..
Ha det bäst.

2007-12-09 @ 18:31:46
URL: http://solskuggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback