Tokdröm

Det svårt att få plats vid någon av datorerna. Barnen har tagit över. Arbetsrummet är invaderat, men det gör inget! Hoppas att datorn funkar, även efter helgerna.

Själv sover jag igen tid (om det nu går). M vaknar tidigt och jag sover vidare, mot tio. Så kan det gå om inte haspen är på. Tokdrömmar blir det, men det får jag ta en annan gång! Man kommer, ibland ihåg drömmarna, om man drömmer sent, och vaknar, kring halvtio - som vanligtvis är sent för mig!

image868

Vi har har haft det lugnt och skönt i helgen. Vi brukar inte stressa upp oss särskilt mycket. Det är M som drar det tunga lasset, men det har ni väl redan förstått. Idag kör vi en fiskmiddag.

image869

Vinterkänsla är det. Men vårsolen är inte långt borta, den finns inte långt från taknocken!

image870

Idag har vi i alla fall, slitit oss från TV´n och reprisen av Mäklarna, med Kjell Bergqvist och Cecilia Frode (den är väldigt bra), och tagit en promenad. Det ökar säkert matlusten, vilket kanske inte är så bra..

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Sol och blå himmel...just nu bor jag i fel del av Sverige.

Postat av: SolSkuggan

Fina bilder. Tokdrömmar.. ja det kan man lugnt säga jag har drömt de mest konstiga och bisarra drömmar ett par nätter nu.
Läste om bilolyckan eran Urban (GIF) råkat ut för. Verkligen tragiskt hoppas att allt blir bra med honom.
Lev väl där på tundran.

2007-12-28 @ 09:23:43
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Ninni

Ja vi sover länge vi med..men faktiskt igår kom jag upp före åtta och idag halv nio, inte illa!

Ja nu är Julen över vi går mot ljusare tider...härligt!
Hoppas du får tillbaka din dator..men lite fick du tydligen låna den eftersom du skrivit det här!

Ha det och ett gott Nytt år önskar jag dig!

2007-12-28 @ 09:45:20
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Sylvia

Det är till att ha både snö och solglimt ser jag. God fortsättning!

2007-12-28 @ 11:18:24
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Turnersurveys

very intersting site ..congratulation..

2010-12-07 @ 13:30:21
URL: http://www.turnersurveys.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback