Trosskydd

Med 27 grader stillstående luft inomhus, kommer äntligen den portabla kylanläggningen till användning. Vi somnar till 20 grader. Inte illa va!

32959-664

Det är inte lätt att vara Gifflare. Vi hade problem mot Enköpings SK ikväll. Vi fick nöja oss med 1-1 - efter mediokert spel. Det blir en ångestfylld fotbollshöst. Allsvenskan är inte så nära - som jag trodde, för en vecka sen!

Som den flitige läsaren vet, tror jag på nåt - men vet inte riktigt på vad. Då är man agnostiker. Jag vet inte om det är jag - eller andra, kanske fundamentalister som behöver - trosskydd!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag håller med dig, en portabel kylanläggning är toppen!!
Den är verkligen värd sin vikt i guld sådana här dagar, har en på övervåningen där vi har sovrummet.
-Trosskydd...ja, du är rolig du...

2007-08-09 @ 23:09:05
Postat av: frktjatlund

Alla behöver vi något trosstärkande då och då när det hettar till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback