Mobil telefon

Idag har jag tagit ut min nya mobil. En s.k mobil telefon.

Efter moget övervägande blev det åter igen en Ericsson. Modellbeteckningen  är  P1.

Den har allt från GPS till mixer. Nåja - inte mixer. Kanske på en kommande modell.

Enligt uppgift går det även att ringa med den, och det sägs att det - i bästa fall - är möjligt att ta emot inkommande samtal, text- och bildmeddelanden mm. Men - det låter jag vara osagt - så länge!

32959-683

M är nog intresserad av såväl tekniken, som funktionerna. Jag nöjer mig med, att det funkar dvs funktionerna. Kanske är det lättjan, som kommer till uttryck - vad vet jag!

Det är hårt på jobbet. Jag funderar redan på att ta en längre ledighet, och vi har ännu inte kommit in i september. Hur ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Vet inte hur jag är funtad men nya mobiler vill jag ha mest hela tiden. Fast jag har den ju nästan aldrig påslagen. Jag ringer på den ibland, väldigt sällan, och så slår jag av den igen. Hm...tror du jag behöver en ny modell igen??

Postat av: Badtanten

Är det sant att man även kan ringa med dem? Det måste jag testa.

2007-08-21 @ 22:05:15
URL: http://simhuset.blogg.se
Postat av: Åsa

En så´n mobil kommer nog jag också att införskaffa snart.
Har en som är modell ä-ä dvs. gammal som gatan men...det är en Ericsson.

2007-08-21 @ 22:48:24
Postat av: frktjatlund

Jamen grattis! Ta ut vad du kan från arbetsgivaren bara. Längre ledighet? Innan du vet ordet av är du i den pangscho-nära åldern.

2007-08-21 @ 23:21:22
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Lena

Ojj, tillomede´ gårattringapå! Fast, du haddeinte provatdet-eller?
*vaddåsärskrivning* ?

2007-08-22 @ 08:38:37
URL: http://momma.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Hahaha.. Jo en hel vetenskap är det. Jag orkar inte ens ta reda på vad min Nokia går för.
Jag kan visst ta bilder med den också men sen då..
Ericsson.. Det säger du! Äntligen nåt som skiljer oss åt. Maken M försöker alltid på verka mig att inför skaffa en sån. Men jag före drar Nokia..

2007-08-22 @ 23:49:33
URL: http://solskskuggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback