Klantarschel

  • När jag gick i skola var mitt bästa ämne - håltimme.
  • Min bästa kompetens i jobbet är - gratislunch.
  • Utrikesminister Carl Bildt säger att f statsekreteraren Lars Danielsson inte kan förvänta sig nån gräddfil (som var vanligt förr för avsuttna politiker) för nya toppjobb. Det ska han/Bildt säga, som åkt på en räkmacka, och utnyttjat systemet, nur länge som helst, med sina optioner och annat skit. Han är rent patetisk. Jag trodde att det fanns en kärna bra i honom frånsett han fjolliga uppsyn och fjantiga skorrande Rrrrrrrr, och tyckte nog att det var juste att Reinfeldt handplockade honom till regeringen. Tänk vad fel man kan ha. Bildt är ett stort egosistiskt moderat klantarschel, utan någon som helst heder. Så det så!

Kommentarer
Postat av: Lena

OOJJj, va du tar i! Jodå, du har helt rätt, jag trodde också att det kanske fanns något där - men nej.
Nu åkte "lille vct-farbrorn" iväg igen. På tal om nått helt annat!
Annars så sitter jag här och väntar på att de torkade svamparna ska bli otorra, så jag kan använda dem i svampmuffsarna. Konstigt detdär, först torkar man svampen i många timmar, sen sitter man och väntar i timmar på att de ska bli otorra?? Konstig värld vi lever i....

Postat av: Sylvia

Oj då! Inte visste jag att norränningar hade ett sånt temperament. Fast i sak håller jag med dig.

2007-08-31 @ 14:35:31
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: SolSkuggan

Jajamensan ett riktigt tvättäkta klantarschel det är handäringa allt. Som vi brukar säga det är inte svårt att skita när arschlet är fullt;)
Tittade in för att se hur det är med bästa M:s syster och gläds över att det finns rådiga människor som kan ingripa.. Hoppas nu att allt blir så gott det bara kan med henne snart igen.
Ha det bästast:)

2007-08-31 @ 19:05:02
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: frktjatlund

Amen!

2007-08-31 @ 20:38:58
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Renemoa

God bless you

2009-07-17 @ 10:15:04
URL: http://renemoa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback