Försiktighetsprincip

Det slår mig nu, såsom på huvudet, i sommarens elfte timme, när hösten försiktigt smyger sig på, att vi inte grillat en endaste gång i sommar. Det är förunderligt - så det kan bli!

Vi har flera präktiga furor i anslutning till vårt enkla radhus. Vi sparade några åttioårstallar när vi gallrade vår lilla radhusskog, i våras. Det kanske är övervägande fördelar med denna försiktighetsprincip.

32959-689

M´s syrra kämpar på. Blodet börjar i alla fall syresättas, på ett bättre sätt än tidigare, det är ett positivt besked. Först i mitten av nästa vecka vet vi om hon klarar pärsen.

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Shame on you! Gräsplätt och ingen grillning. Hoppas Syrran fixar pärsen.

Postat av: Gunnel

Vi har inte grillat på två somrar...man överlever kan jag säga.
Vad jobbigt att gå i oviss väntan...och jag hoppas det blir bra. Dom är duktiga på sjukhusena.

2007-08-31 @ 21:16:29
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Åsa

Att inte grilla, om man har möjligheten kan ju uppfattas som att häda, men, jag anser att grillning är överskattat...
Visst f-n är det behändigare att slänga köttet i stekpannan...eller??

2007-08-31 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback