Fjollskor

Små lätta moln (Pugh Rogefeld)!

32959-680

Kantareller handplockade på Stora Torget , Sundsvall. 20 kr/hg är inget att snacka om. Sen köpte vi också getmese (det gillar inte jag, däremot M), blåbär och jordgubbar.

Syftet med citybesöket var att köpa ett par skor med hög fjollfaktor - fjollskor alltså, men jag hittade inga!

Det var angenämt lite folk i stan idag. Folket var tydligen på Selångers marknad, eller i Birsta, IKEA -området, ni vet!

32959-679

Jag ville hedra Sverige och för att göra det köpte jag en t-shirt, för att bära vid högtidliga tillfällen. Grannen var undrande!

32959-678

Jag undrar om inte Al Pacino gjorde sin senaste, bästa film 1992 - En kvinnas doft.

Snäppet bättre kanske - Heat från 1995 är, men därefter har det inte varit nåt att yvas över.

Vi såg - En kvinnas doft igår kväll. Den håller än!

Kommentarer
Postat av: M

Mäh! Al Pacino är väl alltid bra!

2007-08-18 @ 19:47:49
Postat av: frktjatlund

Vad glad för att du slipper förstöra din image. Nej, på med ett par rejäla Doc Martens; det kan inge missuppfatta och gör de det så blir sparkarna desto effektivare.

Postat av: Gunnel

Visst är det bra att det finns torg. Allt blir så mycket enklare...och så är det myggfritt :O)

2007-08-19 @ 15:44:04
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: mammselen

Jag såg den också igen. En kvinnas doft. Lika bra den här gången.

2007-08-19 @ 18:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback