Åkroken

Det här är en vy från universitetsområdet i Sundsvall - som kallas Åkroken. Där finns campus och ett antal intressanta nya byggnader, i blandad stil, längs Selångersån. Universitetsområdet ligger en dryg kilometer väster om city.

32959-688

M´s syster är fortfarande mycket dålig, men har blivit bättre. Vi håller tummarna för det bästa. Ibland är det bara tur, hjärt- och lungräddning, kanske antibiotika som skiljer mellan liv och död, när man blir väldigt sjuk och inte är så där jättegammal.

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Jag hoppas innerligt att M:s syster snart ska bli pigg igen. Kom hennes sjukdom hastigt..?
Håller tummen gör jag men bara 1.. 2 betyder otur.
Åkroken.. trodde i en hast att ni var nära igen. Vi har en by här mot Arvidsjaur som heter Åkroken.
Jo lite lugnare har vi nu, men tack och lov så har vi några konferenser inbokade både i september och oktober.
Ha det nu så bäst ni kan.. Glöm inte krama M från mig:)

Postat av: frktjatlund

Oj, jag har inte hängt med här. Hoppas syrran kryar på sig!
Tjusiga byggnader btw.

2007-08-29 @ 23:13:24
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: M

Min syster kom inte till jobbet på måndagmorgon och en ängel till arbetskamrat bröt sig in i hennes lägenhet och hittade henne medvetslös på golvet. Hon har
lunginflammation och blodförgiftning.
Jag/vi hoppas att medicineringen gör verkan och att det ordnar sig.

2007-08-30 @ 20:08:49
Postat av: Sylvia

Vilken dramatik - vilken tur att arbetskamraten var så beslutsam. Sundsvall är sig nog inte likt sen jag var där för 45 år sedan.

2007-08-30 @ 20:14:26
URL: http://pantersylvia.blogg.se
Postat av: Gunnel

Jag hoppas av hela mitt hjärta att M's syster kryar på sig. Tur det finns änglar som vågar ta initiativ.
Vilken fin byggnad det var där på bilden.

2007-08-30 @ 20:48:28
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: Kogosamo

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2010-10-27 @ 12:31:21
URL: http://kogosamo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback