Kung över diskbänken

Nu faller träden och ljuset faller där vi vill! Fler bilder kommer till helgen!

32959-517

Idag har jag varit kung över diskbänken och då förlade jag mitt regerande till TV:n och matchen mellan Chelsea och Liverpool, Chelsea vann med 1-0.

Det är spännande att resa. Och för mig, är det inte alltid de stora tingen som jag kommer ihåg i efterhand. I stället kan det vara fragment, detaljer som dröjer sig kvar i det omedvetna, som har en tendens att komma tillbaka, när man minst anar det.

32959-519

En kall öl är sällan fel på våren/sommaren.

32959-518

Stationen i Brasov.

32959-520

I maj åker vi med goda vänner till Budapest. Jag tror vi ska bo i Pest,  det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Men så bra att det äntligen blev av.. Ni verkar få en hel del mera sol nu härligt.
Känner igen mig precis på pricken i det du säger om de stora tingen och fragmenten sån är jag också.
Ölen ser härlig ut månne den finns i Sverige...knappast.
Förresten har du testat det nya tjeckiska ölet..? Litovel heter det. Det har tagit den svenska marknaden med storm. Ljust nyanserat gott med andra ord. Det gjorde succe i puben i kåtan.
Pest eller kolera.. Jag väljer Pesten helt klart.
Ha det bäst min vän puss på pannan till M:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback