Fjolligt

Idag har jag:

  • Jobbat (alltså inte bara varit anställd).
  • Deklarerat på nätet, med säkerhetskod.
  • Kollat Canal+ matchen, AIK mot Bajen, som gnagarna vann med 1-0. Rickard Norling AIk-tränaren har tidigare tränat Gif Sundsvall, det är beklämmande att se karl´n med handskar - "mitt i sommar´n", fjolligt!
  • Lyssnat på the Cure på nätet, det är näst intill fjolligt, men bra! Boy´s don´t cry, rekommenderas.

32959-516

  • Sagt vänliga ord till M.
  • Pratat med J1 och väglett honom i livets virrvarr (nu far jag med osanning) det har jag inte alls gjort, snarare behövs motsatsen!
  • Skrivit några inlägg i andra bloggar (men inte i alla, som jag bort, sorry, kanske imorron)!
Auf wienerschnitzel, till nästa gång

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Har även jag mina dubier om Josefsson - men jag tycker i alla fall att cheferna kunde haft en annan attityd - var fanns empatin med flickan. Fast jag vet ju inte vad som är bortklippt förstås.

Postat av: Gunnel

Så du jobbar också...inte illa !!

I år är det bara ungdomarna som kan deklarera på det enkla sättet. Jag ser redan fram emot nästa års deklaration...för då kan jag göra det igen.

2007-04-25 @ 20:52:23
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: frktjatlund

Attans, jag visste att det var något jag missat. Jag har glömt att deklarera, trots att det är första gången i mitt liv som jag kan göra det med telefonen.

2007-04-25 @ 22:26:58
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Dreamteamparty

Hello, This site is a brilliant idea!

2010-02-15 @ 10:18:51
URL: http://www.dreamteamparty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback