Barrskrapad

Nu funkar bloggen en stund, därför passar jag på, med ett kortare inlägg!

Inga träd är ännu fällda, kanske imorron, undrar hur dom ska få ner dom stora rackarna utan att massakrera hus, liv och lem? Jag hoppas att trädfällaren inte är helt barrskrapad!

32959-512

Fotbollssäsongen har börjat, och den blir sannolikt -  som vanligt - en rejäl plåga. Blott 0-0 mot Mjällby på Norrporten Arena, efter en veritabel skitmatch, med lågt underhållningsvärde i 93 minuter (det kändes längre). J1 och jag bevistade plågan

Sommarvärmen tar paus - bistrare vindar och kyligare väder är på ingång.

Kommentarer
Postat av: annika

Hoppas det går bra med trädfällandet - ser lite oroväckande nära ut till hus etc.
Fotbollsäsongen en lång plåga? Fast lite kul är det ju eller hur? Men kallt en del dagar - hade dunjacka på mig i fredagskväll.

Postat av: Gunnel

Dom börjar väl kapa uppifrån...eller???

Här sa dom att det skulle bli regn och +8 och så har vi sol och +14. Jag sörjer inte...ska på hundträning

2007-04-17 @ 17:24:07
URL: http://djurvannen.blogspot.com
Postat av: soldalen

Hejsan hoppsan,
Jaa trädfällning är ju ett jobb för sig, avundas dem inte alls..våra träd för mig osökt att minnas de träden vi såg i VästAfrika, där kan man prata om träd. 3 stockar rymdes på ett släp, så tjocka och stora var de, helt enormt! Men med våra mått mätta så är våra träd stora.

Det snöade här i morse och graderna fladdrar runt -4
Hälsa så gott till M och sköt om ER

Kram /IKA

2007-04-18 @ 08:00:42
URL: http://soldalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback