Agnostiker

Tiden rann ifrån mig idag. Jag skulle skriva, men hann inte! Hoppas jag hinner imorron, skriva alltså!

32959-507

Blev fastkletad framför tv.n. MoDo vann en gastkramare med 3-2 mot Linköping, sen följde jag upp med bröderna Ekborg i så ska det låta. Man är senior när man lätt kommer ihåg pappa (Lars)!

Påsken handlar visst - enligt den kristna tron - om död och uppsståndelse, tror jag! Själv odlar jag mina agnostiska ideal,  efter behag.

Ha en fortsatt bra långfredagskväll, och glad påsk, alla trogna och otrogna läsare.

Kommentarer
Postat av: SolSkuggan

Agnostiker.. Hmmm är det verkligen så? Nåt säger mig att det är inte riktigt med sanningen överensstämmande. Nu menar jag absolut inte att kalla kära Latmasken en lögnare. Snarare att herrn undanhåller vissa fakta.. Kanske har jag helt fel kanske har jag redan börjat cykla minst 1 månad för tidigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback