Upps katt ning

32959-259

Idag har Simba träffat en kompis, och han (S) verkar ha bra smak. Präktigare kattkompis är svår att hitta! Det verkar finnas en  hel del attityd i den  bastanta gråsprängda kattkompispälsen. Vi får se hur det hela utvecklas! Fortsättning lär följa!

32959-258

Visst intresse från båda kattparter tycks finnas!

Om man funderar på hur kommunikationsmönstren, mellan människor, ser ut ut, rent generellt, blir det  svårare. Finns det överhuvudtaget några möjliga generaliseringar? 

Om jag börjar med mig själv. Jag har inte särskilt mycket skägg, inget alls, och jag tror - frånsett att jag har faiblesse för svarta, glaspärleförsedda stringkallingar -  att jag är rätt så vanlig, aningen beige/grå.  Kanske att jag vågar se folk i ögonen,  om jag känner för det! Sen är det väl så enkelt att jag inte ser särskilt hotfull ut, även om jag har mörka drag.

Jag är ju inte så lång och inte så tjock - vilket kanske innebär att jag ine  utgör något omedlbart hot,  mot de medelålders kvinnor, som pga ångestattacker - inte vågar gå ensam över broar!  Att fråga mig kanske är mindre plågsamt än alternativen!

Kanske är det så enkelt, eller komplicerat! 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Men då..jag som trodde du hade skägg :O)

Den gråa katten...den var inte illa den. Vill nästan kalla den vacker.

Postat av: SolSkuggan

Aha..min gissning var inte helt åt pipsvängen. Snart får vi allt leja en porträttskissare till att göra en fantombild av Nådige Herrn.

2006-09-13 @ 22:24:20
URL: http://solskuggan.blogg.se
Postat av: Nina på Johangården

Ännu en fin katt... men den såg ack så bister ut i ansiktet.

2006-09-14 @ 10:34:09
URL: http://ninajohangarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback