Simba (utan) säng

Då blev det fredag igen. M är klen i magen, jag är konstitutionellt klen på annat sätt, men det behöver vi kanske  inte tala om här!

Jag har bytt mus, den gamla funkade inte, köpte ny på Clas Ohlsson, som inte heller funkade, bytte den, valde en dyrare, 169 kr, istf 129 kr. Den nya funkar, fast det är ett förskräckligt rosa ljus, värre än en gayparad under pride-festivalen, fast man kanske vänjer sig - och man kanske inte får uttrycka sig på det sättet heller, men det är ju fredag!

32959-266

Simba - våran lånekatt - är verkligen färgmatchad, och en vitamininjektion på flera olika sätt!

Imorron åker jag nog till Örebro, med tåget -  för att kolla en beg.bil. Det låter sinnessjukt, men det är sant, jag passerar Västerås - tror jag, på hemvägen, med nyinförskaffad beg. bil!

Ha en trevlig kväll och trevlig helg - folks!



Kommentarer
Postat av: M

Simba är så goooooooooo...utom när han biter mig i tårna. Nu har vi försökt minimera tå-skadorna genom att klippa hans klor. Men det står väl inte på förrän han slipat dem sylvassa igen för klösstubben nyttjas flitigt. Dock är han för övrigt en mycket kär-vänlig kisse och ligger i mitt knä i skrivande stund och pockar på uppmärksamhet.

2006-09-23 @ 10:09:47
Postat av: Gunnel

Västeårs...men då...E18 går bara några hundra meter ifrån där vi bor. Vi som har äppelkaka och allt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback