Pojkvänner

Pojkvännerna är på väg hem till sig, och jag är redan hemma.

Vi har haft en trevlig kväll på alla sätt, det var också sympatiskt att Gif Sundsvall ville visa sig från sin bättre sida, vinst idag med klara 2-0 mot Landskrona Bois. Det  var visserligen en skitmatch - men det är poängen som räknas.

Vi ändrade planerna lite grand i sista stund. Vanligtvis brukar vi ha maltwhiskyprovning hos mig och M - men denna gången käkade vi istället på Norrporten Arena, pasta med kyckling och curry och några lättöl, det var trevligt. Jag har verkligen bra arbetskamrater, det är värt mycket, det underlättar tillvaron.

Det går undan med det mesta, på lördag åker jag och JC till Bryssel, vi har möte på måndag, och jag har uppdrag som utredningsbiträde. Det blir en kortresa ( i vanlig ordning - och det verkar vara en innegrej, tänk en weekend i San Fransisco, med blygsamma flygtiden 2 x 12 timmar - på tal om nåt helt annat).

Lördagen är resdag (och om någon olycklig hoppar framför tåget - missar jag flyganslutningen, var så säker, det är i vanlig ordning inte särskilt mycket marginal för oförutsett). Söndagen har vi till sightseeing. Det lutar åt besök i Waterloo och jag hoppas också att Anderlecht har hemmamatch, det har jag hoppats på i över 10 år, när jag sporadiskt varit där  - men det har aldrig funkat, kanske denna gången.

Vi flyger hem från Zaventem vid nittontiden och jag hoppas komma med sista kärran från Arlanda till Sundsvall (23.15)  på måndagen. Det lär bli lätt att hålla sig skratt på jobbet på tisdagen, men varför ta ut sorger i förskott!

Glädje ska man - däremot, ta ut förskott, i bästa fall får man en dubblering!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men usch det får vi hoppas att ingen gör..hoppar framför tåget alltså!
Ha en goo tripp!

2006-09-26 @ 18:24:58
Postat av: Ninni

Ja men det där var jag!!

Postat av: Gunnel

Så du ska ut och fara igen. Blir lite längre den här gången ser jag. Hoppas du får som du vill vad det gäller fotbollen (för det är väl det du vill se)
Du får ha en bra resa och hoppas nu att ingen vill ta sig av daga

2006-09-26 @ 21:32:20
URL: http://gunnel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback